poniedziałek, 30 marca 2015

Victoria Seras

No w końcu wziąłem się do roboty i skończyłem jakiś rysunek. Przedstawiam wam Victorie z Hellsinga. Przy tym rysunku wypróbowałem trochę inną technikę kolorowania i w sumie jestem całkiem zadowolony z efektów, a wy co myślicie? :D
Jeśli chodzi o tą miesięczną przerwę w rysunkach to niestety miałem problemy techniczne i nie miałem jak się zająć pracą nad rysunkami. Powinno wszystko wrócić do normy powoli, przynajmniej mam taką nadzieje.
Podobne:
Mizore z Rosario+Vampire
Lisiczka na trade z jednym gościem

2 komentarze:

  1. O, a ja od pewnego czasu noszę się nawet z zamiarem, aby coś z nią napisać, bo zawsze bardzo lubiłem tę mangę, a bohaterkom nie dałem okazji do wystąpienia w moich fikach. Nieźle wyszła, fajny patent z tymi podartymi zakolanówkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to możesz do tego wykorzystać ten art :D
      W sumie jak chcesz to mógłbym zrobić obrazek specjalnie pod któreś twoje opowiadanie, tylko musiał byś dać znać sporo czasu wcześniej żebym mógł to sobie wpisać w grafik

      Usuń