wtorek, 10 lutego 2015

Peszek

Pracowałem właśnie nad rysunkiem, był już prawie skończony i wyglądał dosyć zajebiście. No i podczas zapisywania laptop mi się wyłączył(zepsuta bateria, taka sytuacja) no i że tak powiem chuj bombki strzelił, plik się rozwalił. Podsumowując nie będzie niestety rysunku, przynajmniej do końca tygodnia. Jak pech to pech.
Tutaj macie to jak ten rysunek wyglądał parę dni temu, dziś był już pokolorowany i w połowie cieniowania:

Prawdopodobnie nie będę go teraz zaczynał od nowa tylko po prostu dokończę pewien rysunek który mam zaczęty od dłuższego czasu i jakoś nie było okazji go skończyć.
No i korzystając z okazji. Nastąpi pewna zmiana co do tych moich miesięcy tematycznych, wynika to z tego, że dosyć nie rozsądnie 2 z nich wypadają wtedy kiedy mam spory zapierdol. Z tego powodu przesuwam je na inne terminy. Miesiąc z fanartami będzie w marcu, geekowsko fandomowy w lipcu, a miesiąc fantasy w listopadzie.

3 komentarze:

  1. Eh ci RNG bogowie. Już sam sketch fajnie wygląda. ;_;

    Co do fan artów... Świetlisty Vel'Koz z LoLa jako człowiek + kobitka to byłby ciekawy widok. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, jako człowiek w sensie wciąż z mackami tak? Może też on jako laska.
      To jest jakiś pomysł, może kiedyś to zrobię, ale póki co mam na najbliższy czas pomysły na arty

      Usuń
  2. Nom dokładnie tak. :) Swoją drogą... Może miałbym do ciebie kolejnego requesta hmmm.

    OdpowiedzUsuń