środa, 24 września 2014

U mad?

Tym razem komiks Marvelowy, wiem że były tam różne perypetie z DP, Thanosem i Śmiercią, ale i tak ten trójkąt miłosny jest tak zajebisty, że cały czas kibicuje Deadpoolowi XD Dałem te wstawki po angielsku żeby lepiej brzmiało, jednak Lady  Death brzmi lepiej niż Pani Śmierć ;p
BTW potwierdzili ostatnio film kinowy o Deadpoolu jakby ktoś nie słyszał, już nie mogę się doczekać.
Podobne:

środa, 17 września 2014

Nami Vivi i Random

W końcu ten post, pierwszy w tegorocznym miesiącu fanartów, wyszedł raczej tak sobie, miałem nadzieje że to pójdzie lepiej, ale już od samego początku miałem z tym spore problemy. Przez rysowanie tego przestałem darzyć Nami jakąkolwiek sympatią, tyle się namęczyłem z jej twarzą a i tak nie wygląda ona z byt dobrze :/
Następny będzie komiks z pod znaku kiepskiego humoru
Podobne:
Zeszłoroczny rysunek Vivi

piątek, 5 września 2014

Randomness 2

Znowu bawiłem się w to meme z DA, w sumie fajna zabawa, powstają na prawdę ciekawe postaci.
Wyszedł punk-goth'owy obojniak fuzja widma/zmory z wróżką, ciekawy koncept, może pojawi się jeszcze tu coś z nią tak samo jak z Alice(tą z poprzedniego Randomness). Z początku miała być typowa gothic lolita, ale ostatecznie zmieniłem zdanie i wyszło to co jest.
Podobne:
Poprzedni Randomness