piątek, 5 grudnia 2014

Demon Girl dla Deso


W końcu zakończyłem pracę nad rysunkiem na zamówienie od Deso. To jego elfka tyle, że jak widać jako demonica. Zajęło mi to strasznie dużo czasu, dosyć trudne to było do narysowania, a do tego mam ostatnio strasznie mało czasu na to. Mam nadzieje, że się podoba :D
Jeśli wy też chcecie mieć rysunek stworzony specjalnie dla was to piszcie. Jeśli chodzi o requesty to realizuje je jak znajdę chwilę, a to zależy od tego czy akurat nie ma jakichś innych ciekawych pomysłów i od tego jak bardzo mi się koncept danego rysunku podoba(Deso czekał chyba przeszło 2 miesiące). Za commisiony, czyli te płatne biorę się od razu po zamówieniu czyli po jakimś tygodniu jest gotowy rysunek. Ceny zależą od wielu czynników, a zanim coś narysuje to i tak musi mi się pomysł wstępnie spodobać.
Podobne:
Trade z HF
Demonica
Kolejna demonica, tak jakby

1 komentarz:

  1. Szczęka mi opadła, ale było warto czekać. :)

    OdpowiedzUsuń