sobota, 8 listopada 2014

Tytuł Posta


Jak zwykle z poślizgiem, ale jest. No cóż minęły już 2 lata odkąd założyłem tego dziwnego bloga. Z tej okazji jak widzicie, "odnowiłem" pierwszy rysunek który tu wrzuciłem. Przez odnowiłem mam na myśli narysowałem całkiem od nowa. Jednocześnie starałem się merytorycznie zachować to co tam było. Wyszło tak przeciętnie bym powiedział, ale to tylko moje zdanie. Widać chyba jednak trochę postępu od tych pierwszych artów które tu nawrzucałem :D
Jest jeszcze jedna sprawa, nie pamięta czy o tym już pisałem, ale najwyżej napisze jeszcze raz. Jeśli macie jakieś sugestie co do rysunku to piszcie śmiało. Takie sugestie napisane w przeciągu 2-3 dni od dodania rysunku będę próbował wprowadzić do rysunku. Po tym czasie biorę się już zwykle za następny art i poprzedni już zostanie jaki jest.
Następny post już we wtorek, a przynajmniej postaram się żeby tak było XD
Podobne:
Jakby ktoś nie zauważył linka, tutaj oryginalny pierwszy rysunek
Moje 2 OC na plaży
Seksy z Kali
XD rysunki po kolei z 2012, 13 i 14 roku :D

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego i cyyyyycki! :)

    Deso.

    OdpowiedzUsuń