niedziela, 12 stycznia 2014

Tentacle Zyra

Znowu dodaje coś dla graczy w LoL'a, a tym razem konkretniej to mój pomył na skórkę dla jednego z bohaterów. Gracze mam nadzieje że rozpoznały w tej panience Zyrę i to nie tylko dzięki tytułowi postu, jeszcze nie jestem pewien czy taka nazwa będzie ostateczna, jeszcze nad czymś w stylu Alien Zyra albo underwater zyra czy coś takiego. Oczywiście skórka pasuje do tematyki bloga bo golizny odsłania nawet więcej niż oryginalny "strój" czempiona. Jak już pisałem ostatnio styczeń jest na blogu miesiącem nerdowsko fandomowym, więc fanowska skórka chyba pasuje :D za tydzień komiks dla ludzi jeżdżących na konwenty ;p

1 komentarz:

  1. Świetne, chyba jeden z twoich najlepszych artów. Jest parę bugów, bo szyja wydaje mi się za długa, ale ogólnie wyszedł kawał niezłego arta. Rób częściej fanarty!

    OdpowiedzUsuń