czwartek, 31 października 2013

Heloim! 2.0


W końcu udało mi się skończyć drugi obrazek na Halloween, tylko jakieś 5 dni po czasie, ale to szczegół. No to na tym obrazku mamy wszystkie moje postaci których mam zamiar używać w komikach itp. Pewnie kiedyś spróbuje zrobić z nimi jakiś dłuższy komiks internetowy z fabułą, ale to dopiero jak nauczę się ładnie rysować ;p A na razie pozwólcie, że wam ich przedstawię, od lewej: W stroju wampira i czerwonej sukience mamy Agnieszkę, którą czasem nazywają Minewra(każda postać ma swoją ksywkę, czemu? Bo tak zazwyczaj jest w takich grupkach, prawie każdy ma przezwisko) ona jest raczej tą nieśmiałą i cichą laską w grupie, na prawo od niej idzie Tomek, przezwisko Siwy, zgadnijcie dlaczego, taki typowy zwariowany koleś z głupimi pomysłami, zawsze najlepiej mu idzie wyrywanie lasek, dalej jest Marta albo Kyoko, typowy mangowiec lubi robić cosplaye, jest leniwa i ma fetysz długich włosów u facetów,(rany ile to miejsca już zajmuje a to nawet nie połowa :/), Kyoko rozmawia z Klarą którą zwą także Katie, jest to z grubsza damski odpowiednik Siwego, jest bi, lekko zboczona i pije taka laska która lubi się zabawić, a i jest starszą siostrą Agnieszki zresztą jest też trochę starsza od reszty ekipy, ten wysoki to Robert/ Rambo taki metal zainteresowany militariami, za dużo pije, dosyć tępy ale poczciwy XD, przedostatnia osoba to Michał przezywany Miki młodszy trochę od reszty(Minewra też jest w jego wieku o czym zapomniałem napisać) stara się czasem na siłę zaimponować reszcie, a czasem po prostu ma pecha, taki Unlucky Brian XD no i w końcu ostatnia ale nie najgorsza jest Kalisto która na prawdę ma na imię Karolina, wbrew temu co może się wydawać jest ona w tym samym wieku co Siwy czy Kyoko, poza tym nie pije alkoholu i gra na gitarze. Z grubsza postaci będą wyglądać tak jak tutaj nie licząc strojów halloweenowych oczywiście... czyli... zupełnie inaczej XD ale powinniście mieć z grubsza pojęcie jak wyglądają też z poprzednich komiksów, więc oczywiście ani Kali, ani siwy, ani Aga nie mają takich oczu(Karolina ma i tak pojebane oczy dobrze je widać na tym obrazku z plażą) a Miki nie jest zielony. Jednocześnie dodaje nowy tak "OC" którym oznaczę wszystkie posty z moimi oryginalnymi postaciami.
  A oto drugi obrazek, czyli przykład tego, że mimo iż Siwy nie jest najbardziej atrakcyjnym facetem na świecie to jakoś zawsze ma szczęście do kobiet, no cóż każdy chyba zna kogoś kto nie jest ani bogaty ani przystojny a ma takiego farta, a jeśli nie to ja znam kilka takich osób więc się wyrównuje XD
Jeszcze jedna sprawa organizacyjna, zastanawiam się czy nie założyć strony mojego bloga na FB albo na przykład konta na DA gdzie bym wrzucał info, część rysunków, jakieś szkice które czasem robię a na bloga nie wrzucam i inne takie dziwne rzeczy. Zrobię go przy następnym poście dopiero tak żeby trafił do większej grupy ludzi.
W ogóle a propos Halloween to zauważyłem, że sporo twórców komiksów, blogerów i ogólnie ludzi, którzy wyrażają swoje zdanie w necie strasznie jedzie po tym "święcie". To jest bardzo dobry przykład z zeszłego roku http://kops.pl/?p=7251&lang=pl, nie mam nic do KOPS, bardzo lubię ten komiks, ale to dobrze pokazuje to o czym mówię. Halloween to bzdurne święto, ale daje bardzo dobrą okazję na stworzenie jakiegoś fajnego komiksu, wideo czy innego shitu, jednak część ludzi widocznie zaczęła uważać, że stało się to zbyt mainstreamowe i dla odmiany teraz wyśmiewają ten zwyczaj. Jednak teraz już coraz więcej osób przejmuje ten trend, więc ja postanowiłem wrócić do oryginalnego zwyczaju i po prostu wrzucić moje postaci w strojach halloweenowych. Tak więc skoro hipsterstwo stało się zbyt mainstreamowe, to teraz ja jestem hipsterem przez to, że nim nie jestem :D.

Oczywiście to tylko moje zdanie, ale moje zdanie jest lepsze od twojego więc to ja mam rację :D. Stary, naprawdę chciało Ci się to wszytko czytać? Chyba masz za dużo czasu. Ja za to go nie mam, więc już kończę ten bezsensowny wywód.

sobota, 19 października 2013

Koncert Biebera

Taki komiks po prostu XD Jeśli jest tu jakaś psycho fanka biebera to mam nadziej, że ją uraziłem i już tu nie wróci ;p
W ogóle tempo mam w tym miesiącu niezłe mimo, że powinienem mieć mniej czasu przez rozpoczęty rok akademicki, ale no cóż XD Tak jakoś wyszło nic tylko się cieszyć ludziska :D Biorąc pod uwagę Halloweenowy post to będzie aż 6, nowy rekord :D A ten następny to będzie dopiero coś, ale nie będę zdradzał szczegółów bo to chyba przynosi mi pecha XD

poniedziałek, 14 października 2013

One Piece - Vivi

Tempo zamiast zmaleć jak widać skoczyło XD Ogólnie to i Hinatka ostatnia miały być w jednym poście, ale uznałem że nie ma sensu kazać wam czekać jak już było. Co do tego rysunku no to zrobiłem to trochę inną metodą cieniowania niż zwykle, tak samo jak ten poprzedni. Jeszcze nie jest ona do końca dopracowana niestety, ale wydaje mi się trochę lepsza od poprzedniego sposobu. Jeżeli komuś brakuje mocniejszego porno to spokojnie na halloween planuje dać coś większego :D

czwartek, 10 października 2013

Naruto - Hinata

Taki dosyć szybko skończony bonusowy fanarcik z Naruciaka, Hinata to jedna z moich ulubionych dziewczyn z tego anime. Trochę podczas rysowania tego artu użyłem trochę innej techniki niż zazwyczaj, powiedzie co o tym sądzicie(chodzi głównie o cieniowanie) oraz w trochę inny sposób podszedłem do kompozycji rysunku, tak jak zaproponowały mi pewne osoby z forum hayate. Zamiast w pełni eksponować seksualność starałem się ukazać to w sposób bardziej erotyczni itp, chociaż to i tak jest bardziej fazą pośrednią względem bardziej typowo erotycznych a nie pornograficznych prac które chce stworzyć w przyszłości(ale spokojnie zwykłe hentaice też będą :D).
MrScoob spokojnie będzie Vivi już niedługo, mam już ją narysowaną na papierze, pokoloruje ją tylko i powinna być jakoś na przełomie tygodnia. Jakoś mnie wzięło najpierw na tą Hinatkę wybacz ;p Ona miała być w ogóle też dopiero z Vivi jak ją narysuje, ale uznałem, że nie ma co zwlekać skoro rysunek był już gotowy XD

poniedziałek, 7 października 2013

Subtelna sugestia

Taka obrazek powstały na podstawie faktycznej sytuacji u mnie w pracy, tyle że wtedy byłem po drugiej stronie tego zdarzenia XD Do tego mała krypto reklama zespołu Cog is Dead który ostatnio mi się bardzo podoba :D

wtorek, 1 października 2013

Sayonara Zetsubou-sensei fanart

Lekko spóźniony ostatni pornorysunek z fanartowego września XD Nie powiem kto mnie tak męczył o takiego fanarta zetsubou sensei ;p Oczywiście fanarty też będą pojawiały się raz na jakiś czas, ale to nie będzie już żadna reguła czy coś.
Jak pewnie większość z was wie zaczyna się rok akademicki więc będę miał jeszcze mniej czasu na rysowanie waszych ulubionych hantaiców, na wykładach jednak trochę głupio tak XD Możecie się spodziewać lekkich opóźnień, ale dam z siebie wszystko mimo braku czasu. Spróbuje wyrobić tą normę 4 rysunków miesięcznie :D
W ogóle to zauważyłem że sporo wyświetleń miałem ostatnio z rosji może powinienem też cyrylicą zacząć pisać XDD