sobota, 27 kwietnia 2013

Pod prysznicem


W końcu nowy post, pewnie stęskniliście się za seksem u mnie na blogu XD To ta Marta z komiksu z akademikiem jakby ktoś nie poznał i jakiś długo włosy random, taki fetysz po prostu ma laska ;p
Takie dosyć ważne info 1:
Postanowiłem jednak zrezygnować z widoku dynamicznego blogera bo jednak dosyć bardzo ogranicza moje możliwości personalizacji bloga. Jeśli nie widzicie efektów jeszcze to zaraz powinny być.
Takie dosyć ważne info 2:
Jest teraz z boku nowa zakładka z polecanymi blogami, na razie jest tam tylko blog My hentai arts, ale pewnie za jakiś czas pojawią się też inne. Jeśli sami macie jakiś w takiej tematyce jak mój to dawajcie info :D
I jeszcze zapowiedź na następny tydzień, planuje walnąć tą yandere którą mi ktoś gdzieś tam polecił bo pomysł mi się spodobał :) I co do jakiegoś tam ostatniego pytania o fanarty, to może jakieś się kiedyś pojawią, ale jeszcze nie planuje nic konkretnego.
EDIT 1:
Dodałem playliste z muzyką, macie ją na górze strony jakby ktoś nie zauważył bo w sumie mała dosyć jest

niedziela, 14 kwietnia 2013

Zac- Female

INFO 19.04 w tym tygodniu niestety znowu nie będzie nowego rysunku, pomijając fakt że idę jutro na EZkon to w ogóle w tym tygodniu nie miałem czasu na rysowanie. Za to za tydzień planuje wrzucić jakieś porządne porno i to pewnie podwójne więc czekajcie bo warto :D
I taka fajna piosenka na otarcie łez z powodu braku:
http://www.youtube.com/watch?v=QEPHLPmt914
To o czym mówiłem, czyli specjal dla graczy w LoLa, niedawno dodany bohater- Zac w wersji żeńskiej XD
W sumie to dosyć popularny motyw w fanartach z tej gry ostatnio, ale co tam jakimś szczególnym hipsterem nie chce być XDD
Może kiedyś jakieś rzeczy z LoL jeszcze się pojawią, ale nic nie obiecuje, zależy czy będę miał inspiracje.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Akademik

I tak oto Marta(Kyoko to tylko ksywka) przestała wpadać w ogóle do Tomka (Siwego) i Roberta. W sumie nie dziwie się, że im coś takiego wyrosło skoro trzymają w łazience prezent od kumpla z Ukrainy. Ale w sumie trochę na prawdziwej historii bazujące, ale aż tak źle nie było XD
W ogóle wpadłem na niezły pomysł dawania każdej postaci innej czcionki :D
Za tydzień coś dla fanów LoL'a
Edit:
I specjalne Choi Kate która podpowiedziała mi nazwę dla potworka XD