środa, 27 marca 2013

Dzień metalowca

Jak pewnie mało kto wie dziś jest dzień masturbacji (jeden z kilku) a jutro dzień metalowca, łącząc te dwa motywy powstało to co widzicie. Niby trochę tak głupio w święta, ale no cóż bywa XD
W ogóle to na rysunku jest parę odwołań do różnych mang i anime jak ktoś znajdzie wszystkie to na prawdę szacunek i stawiam mu piwo :D
http://www.youtube.com/watch?v=mIU8l_qPzAQ :DD

sobota, 23 marca 2013

Siwy

Kinga to ta od śniadania jak ktoś mógł nie skojarzyć. Jak widać koleś sie nie przejął szczególnie, ale cóż bywa. Miało być to na dwóch panelach, bo tak to wygląda jakby od początku miał zaciesz XD ale jak już pewnie wiecie wasz wieszcz jest trochę zbyt leniwy 
Edit:
Nie ma to jak się skapnąć o 1 rano że zapomniało się Siwemu siwizny zrobić XD Ale dobra załóżmy że się farbnął

poniedziałek, 18 marca 2013

Elfki

Lesbijskie elfki czyli to o co ktoś tam kiedyś prosił :D
Trochę było z tym roboty ale w końcu jest. Wyszło chyba nawet całkiem nie źle, chociaż sam szkic się zapowiadał według mnie trochę lepiej, ale co tam może już od ciągłego patrzenia na to przez ostatnie 3 dni mi się obraz wypacza XDD
Jak macie jakieś fajne pomysły to piszcie jak mi się spodobają to kiedyś tam je wprowadzę :D

sobota, 9 marca 2013

Łowcy


W końcu nowy post jest. Chyba naoglądałem się ostatnio za dużo Supernatural i na takie dziwne rzeczy mnie wzięło. Miało być trochę większe/bardziej szczegółowe a wyszło jak zwykle xD zwłaszcza po przeskalowaniu. Powiększcie sobie w ogóle bo na takiej wielkości co jest w poście nic nie widać.
Ale nie martwcie się następnym razem będą cycki, może nawet te les o które ktoś prosił.

wtorek, 5 marca 2013

Sry

W tym tygodniu rysunku nie będzie, z kilku powodów, najbliższy jest troch większy, bardziej szczegółowy od ostatnich więc mi więcej czasu zajmuje. Po drugie, wczoraj 4 godziny mojej roboty nad nim poszły w diabły przez cholerną awarię(tak wiem powinienem zapisywać :/). Po trzecie po prostu jestem trochę leniwy. Na tym co aktualnie robię cycków szczególnie nie ma, ale obiecuje, że już na następnym będą xD