niedziela, 24 listopada 2013

Baseball Girl

Zwykle nie lubię motywu z tworzeniem tego samego obrazka w różnych wersjach, ale w takim wypadku jak tu kiedy na jednym obrazku postać jest ubrana(przynajmniej częściowo) a na drugim już nie to ma jeszcze sporo sensu. Za to jak tworzą takie sety po 10 razy ten sam obrazek tylko na jednym postać ma tu kropelki potu, a na drugim ma inną minę jest jak dla mnie totalnie głupie. No można uznać, że autor chciał żeby oglądający mógł znaleźć w tych wersjach taką która mu się podoba, ale według mnie to wciąż bez sensu.
Co do samego rysunku nie uważam żeby wyszedł mi jakoś nadzwyczajnie, a szkoda bo szkic chyba był całkiem dobry, cieniowanie mi nie wyszło aż tak dobrze jak mogło chociaż nie wiem może mi się tylko wydaje. Ale i tak mam nadzieje, że mimo wszystko się wam to podoba :D

4 komentarze:

  1. Próbowałeś kiedyś położyć sobie jakikolwiek prosty kij w ten sposób na plecach? Raczej to tak by nie wyglądało... bardzo skopana perspektywa. Głowa zdaje się być nie z tego rysunku... Narysuj ty kiedy cipke inaczej jak u nastoletniej dziewczynki... i czy aby na pewno to powinno być tak jak jest (szparka nie powinna być odbiciem lustrzanym tego co teraz widzimy?).

    Przez tą czapke wydaje mi się jakbym patrzył na rysunki z góry... włosy wyglądają jak strączki...

    Weź kija idź przed lustro zobacz jak zachowują się twoje dłonie kiedy będziesz próbował przybrać podobną pozycje jak się twoje kości ułożą i czy aby na pewno będzie to wyglądało w ten sposób.

    Mam prośbę mógłbyś wyeliminować parę błędów perspektywy/anatomii tego rysunku, bo zapowiada się nieźle... i spróbuj rzucać cień z konkretnego punktu a nie taki sień nie wiadomo skąd bo wtedy nadasz takiego wyrazu jakby to było 3D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, z tym kijem to jest problem z dłonią czy z całą ręką raczej?
      Co do krocza to zauważ też, że w sumie w większość hentaiów dziewczyny mają takie cipki, a u mnie nawet zdarzy się trochę inna, na przykład tutaj jeśli o to Ci chodzi http://wernyblog.blogspot.com/2013/07/wakacje-d.html . A apropo tego lustrzanego odbicia to akurat rysując ten fragment wzorowałem się na jednym zdjęciu gdzie właśnie tak było przez to, że dziewczyna miała prawą nogę wysuniętą więc biodra były z tej strony bardziej wysunięte i tak to mniej więcej wyglądało. Chociaż jeśli nie widać tego na pierwszy rzut oka oznacza to, że nie udało mi się tego odwzorować :/
      Ona ma trochę pochyloną głowę i z tego wynika takie ułożenie czapki, zresztą taka czapka może się różnie układać XD

      Usuń
  2. dziewczyna miała prawą nogę wysuniętą
    U tej tutaj tego już nie widać.
    Co do pochylonej głowy, to obserwując czapkę możemy dojść do konkluzji iż powinna patrzeć się w podłogę, a nie na nas. Uśmiech wygląda tak jakby ktoś w tamtym miejscu przejechał nożem po naciągniętej na kule skórze.
    Z całości piersi prezentują się najlepiej, reszta ciała nie przypadła mi do gustu. Jednak i tak masz +, dlaczego? Bo pozycja nie była już tak statyczna jak wcześniejsze twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę za chuda :/ Ale ogólnie to ok :)

    OdpowiedzUsuń