poniedziałek, 16 września 2013

Fairy Girls


Tym razem mamy 2 fanarty w cenie jednego :D Miałem w tym tygodniu więcej czasu trochę, a rysowanie ich szło mi wyjątkowo sprawnie więc macie dwie wróżki :DD Cana jak zwykle pijana, Juvia stara się przypodobać Grayowi XD Miała być niby Erza, ale ostatecznie wyszło to co widać XD Ale spokojnie na Titanie kiedyś też przyjdzie pora :D
Za tydzień coś nie hentaiowego i w ogóle nawet nie animcowego, ale w pewnym stopniu też fanart więc pasuje do tego miesiąca ;p
Dajcie znać jak wam się podoba :D

4 komentarze:

  1. sugestia zrezygnuj z rysowania prowizorycznego tła, postaci są łądne, dopracowane ale te tła sprawiają wrażenie, że praca jest mocno nieprofesjonalna, a właściwie są zbędne. Taka moja opinia

    PS. Czekam na Vivi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm coś w tym jest, musiałbym się przy nich bardziej starać trochę, bo faktycznie psują efekt. Apropo Vivi to mam już mniej więcej pomysł na to jak ją zrobię, ale "harmonogram" mam już zawalony na najbliższe dwa tygodnie, ale potem chętnie ją zrobię :D

      Usuń
  2. serio nieźle, to z Caną lepsze tylko dłonie trochę tam dziwnie wyszły, ale jest ogólem dobrze :) W ogóle to zauważyłeś że w FT jest sporo takich paringów które jakby sam autor nam pokazuje jako naturalne? Typu JuviaXGray czy chociażby ElfXEver, w innych shounenach tego aż tak nie ma chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w FT jest sporo takich sensowych paringów, ja osobiście lubię Levy i Gajeela, chociaż hentaia z nimi sobie jakoś nie wyobrażam XDD

      Usuń