niedziela, 21 lipca 2013

Serverus i zapowiedź :D

 Miało być w tym tygodniu coś innego, ale jak tylko wpadł mi do głowy ten pomysł to musiałem to narysować XD Nie jest to narysowane jakoś wyjątkowo dobrze, ale tu raczej chodzi o pointe niż o kreskę chyba. Zwłaszcza cieniowanie potraktowałem tutaj trochę po macoszemu, ale przynajmniej powtórzyłem sobie podstawy perspektywy XD. I w ogóle teraz jak na to patrzę to już wiem o czym zapomniałem, powinien być napisany link do bloga, ale mniejsza jakoś może na tym aż tyle nie stracę, jeśli zobaczycie to na jakiejś stronie czy coś to napiszcie skąd to jest :D
Dodatkowo macie tu małą zapowiedź następnego postu:
Jest to póki co sam szkic, ale już chyba widać jaka będzie tematyka :D W sumie pierwszy raz macie okazje zobaczyć mój sam szkic, a nie kolorowy rysunek, co myślicie o tym żebym czasami coś tak wrzucał? I żeby nie było że psuje całą niespodziankę(jeśli w ogóle takowa jest) to zdradzę wam, że to nie jedyny rysunek który wrzucę w następnym poście(a przynajmniej postaram się XD).
Liczę, że wyrobię się do przyszłego wtorku bo w środę 30 jadę już na weedstock ;p

2 komentarze:

  1. Serverus moim favem. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ewentualnie w poniedziałek pojawi się coś nowy rysunek, też w tym stylu z Harrego Potter :D

      Usuń