poniedziałek, 15 lipca 2013

Music feels good

Kolejny porno :D Tym razem coś bardziej subtelnego, nie zwykle ruchanie, ale raczej fajne wydaje mi się. Wyszło ogólnie nie tak dobrze jak mogło, ale nie jest źle. Ogólnie to trochę światło zepsułem, ale i tak cieniowanie ogólnie wyszło całkiem dobrze choć mogło by lepiej, przynajmniej cycki wyglądają na wypukłe mimo pozycji XD
Wczoraj wróciłem z konwentu, no w zasadzie przedwczoraj, ale po takim czasie bez snu itp trochę inaczej się na to patrzy XDD. Cały dzień byłem raczej padnięty i dopiero wieczorem zabrałem się za kończenie tego i dlatego jest dopiero teraz a nie wcześniej(jakby komuś to aż taką różnicę robiło xD). Konwent był fajny, ale niektórzy ludzie byli wkurwiający, wieszanie zużytych tamponów na drzwiach od kibla to już lekka przesada -_-

3 komentarze:

  1. Fajne :)) i ona chyba słucha którejś z piosenek z twojego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No, naprawdę niezłe, choć cycki mi się wydają chyba trochę zbyt płaskie, mogłyby być nieco bardziej okrągłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może trochę, ale jak tak leży na plecach to właśnie takie rozpłaszczone trochę powinny być, ale faktycznie mogłem trochę lepiej ogarnąć cieniowanie ich.

      Usuń