piątek, 3 maja 2013

Yandere


Obiecana jakiś czas temu yandere, dość szybko poszło mi rysowanie tego nawet :D.
Tak w ogóle to ja nie wiem co sobie myślicie, ale to w większości tylko sos pomidorowy a ona po prostu chciała swojemu chłopakowi zrobić kolacje ;p I nie pytajcie jakim cudem doprowadziła się do takiego stanu, sam nie wiem XDD
Jak dla mnie jeden z lepszych moich eroartów do tej pory, podoba mi się to jak wyszła jej twarz, zwłaszcza to jedno oko które widać :DD Macie tu zbliżenie XD
W ogóle to zrobiłem sobie z tego nawet wersje na tapetkę, jeśli chcecie żebym podesłał to dajcie znać :D
EDIT:
Chcieliście tapetki to macie, wziąłem jakieś taki wydaje mi się popularne rozmiary, jak żaden wam nie pasuje to dajcie znać mogę zawsze dorobić inne
1920x1200
1600x1200
1280x1024

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz