wtorek, 21 maja 2013

Spotkanie

Dawno nie było komiksu w ogóle, a Roberta to już z parę miesięcy, to ten od kaca jakby ktoś się nie skapnął, a Rambo to jego ksywka. W ogóle też mi komiks niezły, dwa kadry które są dokładnie takie same XD ale przynajmniej jakieś konkretne tło zrobiłem, może też nie jest najpiękniejsze, ale zawsze lepsze to niż sama biel. Mam nadzieje, że wszyscy warszawiacy poznają to miejsce w tle ;p
Za tydzień coś specjalnego, z okazji dnia bez stanika oraz dnia bez prezerwatywy i tak przy okazji przypominam, że są :D

2 komentarze:

  1. Ja się nawet na takie spotkania nie wybierałem, z kim chcę, z tym mam kontakt, a z kim nie chcę, wolę nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie niedawno byłem na takim spotkaniu klasowym, też nie wszystkich tam lubiłem, ale z częścią jednak chciałem się spotkać tak po latach. A podobny tekst jak na komiksie walnął jeden z moich znajomych właśnie to podłapałem i wykorzystałem

      Usuń