wtorek, 28 maja 2013

Dni bez...

Nie udało mi się tego wczoraj wrzucić ale no cóż, tak więc wczoraj był dzień bez prezerwatywy a jutro będzie dzień bez stanika, dlatego więc przygotowałem dla was z tej okazji dwa rysunki :D

Ten drugi wyszedł tak raczej nie najlepiej, ale jak już tydzień temu obiecałem to dałem dwa, zresztą w porównaniu z moimi starymi rysunkami na blogu to i tak jest nieźle XD
Tak więc życzę wam udanego dnia bez stanika i mam na dzieje że dzień bez prezerwatywy minął wam dobrze >D

2 komentarze:

  1. Niezłe, choć nie jestem pewien, czy nie rysujesz zbyt wysokich czół, przez co głowy mogą się wydawać trochę za długie.
    Umieściłem już twojego linka na mojej stronie, czekam teraz na to samo tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ona jako postać ma raczej wysokie czoło, na innych moich rysunkach chyba takiego z tym problemu nie ma, przynajmniej mi tak się wydaje.
      Dzięki, już wrzucam, po prostu nie zwróciłem na to uwagi, tak to bym już też wstawił wcześniej, dzięki za info :D

      Usuń